מה סוד הקסם

בתא הבעירה של המנוע מתרחשות 4 פעולות שונות:
❑ יניקה – הבוכנה יורדת למטה יוצרת ואקום ויונקת אוויר או תערובת של דלק עם אוויר המוזרקת לתא.
❑ דחיסה – הבוכנה עולה למעלה ודוחסת את התערובת בלחץ גבוה שיוצר
חום רב.
❑ עבודה– התערובת ניצתת כתוצאה מהחום שנוצר (במנוע דיזל) אוכתוצאה מניצוץ חשמלי במקרה של מנוע בנזין. השריפה יוצרת לחץ רב
שדוחף את הבוכנה למטה בכוח.
❑ פליטה – הבוכנה שוב עולה וכעת נפתחים שסתומי הפליטה וכל הגזים ומה שנותר אחרי השריפה נפלט דרך האגזוז החוצה.

אם תפרק את האגזוז מפתח הפליטה של המנוע ותפעיל את המנוע תגלה שהמנוע פולט אש. דהיינו, חלק מהבעירה מתרחשת מחוץ למנוע ובתוך האגזוז.
ברור כי כל שריפה שמתרחשת מחוץ למנוע היא הפסד ישיר של כוח שלא לדבר על פליטת גזים רעילים וחום החוצה.

שריפה – הגדרה: תהליך של התקשורת בין חומר המסוגל לבעור לבין אוויר (אטום של חמצן).
תהליך זה מוגדר כשריפה רק כאשר הוא מתרחש במהירות, מלווה בשחרור חום רב (אש), ופליטה של גזים.
כידוע נפט ומוצריו עשויים ממולקולות שהם שרשראות ארוכות מאוד של פחמן. במהלך שריפה מתפרקת שרשרת הפחמן וכל אטום פחמן עם חמצן (מתחמצן) ובתהליך זה נפלטת אנרגיה רבה.
קיימים 2 סוגי בעירה (חמצון) של דלק:
• שריפה מלאה – שבה שני אטומים של חמצן מתרכבים עם אטום פחמן ויוצרים פחמן דו חמצני (CO2).
התגובה ליצירת השריפה: (מגיבים לתוצרים)
С5H12 + 8O2 => 5CO2 + 6H2O + Energy (Fire)
• שריפה חלקית – שבה אין מספיק חמצן ולכן מתחבר אטום אחד של חמצן עם אטום אחד של פחמן ויוצרים פחמן חד חמצני (CO) שהוא אחד הגזים הרעילים ביותר לאדם ולחי.

התגובה ליצירת השריפה: (מגיבים לתוצרים)
C5H12 + 5.5O2 => 5CO + 6H2O + Energy (Fire)

שימוש שוטף במשפר הבעירה מגדיל דרמטית את סוג הבעירה הראשון ומצמצם כמעט לחלוטין את סוג הבעירה השני ולכן לא נוצר יותר פחמן חד חמצני. כתוצאה מכך נוצרת יותר אנרגיה בתהליך הבעירה ופוחתת משמעותית פליטת גזים רעילים.

החומר הפעיל במשפר הבעירה שלנו מופק ממיצוי של צמח מיוחד. חומר זה הוא חומר אורגני המאפשר קשירה ושחרור של חמצן בכמויות גדולות, לאורך זמן והרבה פעמים. לפיכך מסייע חומר זה בהזרמת חמצן מאסיבית בזמן הבעירה, דבר שמאפשר בעירה חזקה ויעילה יותר.
פליטה של גזים רעילים מסוג הידרו-פחמימנים והידרו-כלורידים מעידה על כך שהדלק לא נשרף עד תומו או נשרף כראוי. שימוש משפר את תהליך הבעירה וכתוצאה מכך נמנעת פליטת גזים אלו לאוויר ונוצרת יותר אנרגיה מאותה כמות דלק.

אז מה בעצם קורה?
דלק נשרף יותר טוב ונוצרת אנרגיה רבה יותר במנוע.
בוכנה דוחפת חזק ומהר יותר את גל הארכובה.
סל”ד עולה ולכן המהירות עולה.
ע”מ להוריד את מהירות הנסיעה לערך הרצוי – מורידים את הרגל מדוושת הגז.
סל”ד יורד שוב. אנו נעים במהירות שרצינו, אך בסל”ד נמוך יותר!
קיצור למנוע יש כעת יותר כוח ולכן צריכים ללחוץ פחות על דוושת הגז כאן שצריכת הדלק יורדת!!!

| מוצר אקולוגי ירוק המיוצר מרכיבים אורגניים בלבד

| הפחתה משמעותית של כ- 60% בזיהום האוויר

| חיסכון מוכח בשיעור של בין 40%-20% בתצרוכת הדלק

| משפר את פעולת בעירת הדלקים וביצועי המנוע

למי זה מתאים
 ECO-SAVE מתאים לכל לכלי הרכב והמכונות המונעים ע”י סולר, בנזין ומזוט

מכוניות

משאיות

אוטובוסים

טרקטורים

אוניות

גנרטורים